Ja neesat atraduši atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem, lūdzam sazinieties ar mums, zvanot uz +37127553965, vai rakstot uz asngroup.riga@gmail.com
Ar prieku atbildēsim uz visiem jūsu jautājumiem.
Biežāk uzdotie jautājumi
Kā es varu īrēt dzīvokli?
Mums ir ļoti vienkāršs process. Ja mūsu mājaslapā vai sociālajos tīklos redzat sev tīkamu dzīvokli, varat rakstīt vai zvanīt mums un kāds no mūsu komandas sarīkos vizīti uz īpašumu. Ja viss dzīvoklī apmierina, mēs sagatavosim līgumu, kuru paraksta abas puses. Pēc tam mēs lūgsim Jums iemaksāt depozītu (parasti 1 mēneša īres maksas apmērā), un, tiklīdz to saņemsim, Jūs saņemsiet īpašuma atslēgas.
Apdrošināšanas depozīts?
Saskaņā ar mūsu praksi ASN Group pieprasa depozītu pirms kāda no mūsu īpašuma izīrēšanas. Mēs paturam šo naudas summu, lai Jūs spētu ievērot līguma noteikumus. Proti, kārtības uzturēšana telpā un savlaicīga rēķinu apmaksa.
Uz cik ilgu laiku ir līgums?
Parasti līgumus slēdzam uz laiku no 6 līdz 12 mēnešiem. Īstermiņa vai ilgāka termiņa līgumi tiek apspriesti individuāli.
Par ko es maksāju?
Katru mēnesi noteiktā datumā (norādīts Jūsu līgumā) Jūs saņemsiet no mums rēķinu, kurā būs norādīts par ko Jūs maksājat. Parasti Jūs maksājat par trim lietām: īri, komunālajiem maksājumiem un elektrību. Mēs neiekasējam nekādas slēptās vai papildu maksas.
Vai esat pārliecināti, ka nav slēptu maksu?
Jā. Visi mūsu īpašumi vai nu pieder mums, vai mēs tos tieši kontrolējam bez starpniekiem. Mēs garantējam, ka Jums būs jāmaksā tikai ikmēneša īre un komunālie maksājumi. Mēs nealgojam nekustamo īpašumu aģentus, tālākpārdevējus vai citus uzņēmumus, lai pārvaldītu mūsu īpašumus.
Mans līgums ir beidzies un es vēlos izvākties. Kā tas darbojas?
Kad Jūsu līgums beigsies, kāds no mūsu darbiniekiem norunās ar Jums tikšanos un jautās, vai vēlaties pagarināt līgumu. Ja nevēlaties, mēs sagatavosim dokumentus, kur būs norādīts, ka abas puses vēlas lauzt līgumu un nevienai no pusēm nav neatrisinātu jautājumu. Kad šo dokumentu būs parakstījušas abas puses, Jūs saņemsiet depozītu 5 darba dienu laikā, kā norādīts Jūsu līgumā.
Suņi, kaķi, zivis un pērtiķi?
Mājdzīvnieku turēšana bez ASN grupas brīdinājuma ir stingri aizliegta. Mēs cienām Jūsu tiesības turēt mājdzīvnieku, taču mēs vēlētos to apspriest individuāli. Ja Jums ir mājdzīvnieks vai vēlaties to iegādāties savā uzturēšanās laikā, lūgums informēt mūs par to. Mēs parasti lūdzam Jūs parakstīt papildu dokumentu, kurā norādīts, ka iepazināties ar palielināto bojājumu risku, kas saistīts ar mājdzīvnieka turēšanu, un, ka Jūsu uzņematies pilnu atbildību par visu, ko Jūsu mājdzīvnieks var bojāt. Saskaņā ar mūsu politiku pašlaik ir atļauti tikai regulāri mājdzīvnieki. Joprojām ir aizliegts turēt eksotiskus mājdzīvniekus.
Kaut kas ir bojāts vai nedarbojas kā vajag.
Ja Jūsu dzīvoklī kaut kas nedarbojas vai noticis nelaimes gadījums, Jums nekavējoties jāinformē mūs par to. Lūdzu nemēģiniet neko labot paša spēkiem. Mums ir kvalificēti tehniķi, ar kuriem var sazināties, lai veiktu nepieciešamos remontdarbus. Ugunsgrēka vai neatliekamās medicīniskās palīdzības gadījumā zvaniet 112.
Dzīvesvietas deklarācijas iesniegšana.
Saskaņā ar likumu, kā arī mūsu politiku, tiklīdz ievācaties kādā no mūsu īpašumiem, jums ir 10 dienas, lai iesniegtu dzīvesvietas deklarāciju. To var izdarīt tiešsaistē portālā latvija.lv. Šeit ir saite uz norādījumiem, kā to izdarīt. https://latvija.lv/epakalpojumi/ep15/instrukcija. Jums būs jāveic autentifikācija izmantojot Eid vai internetbanku. Kā norādīts Jūsu līgumā, šīs prasības neievērošana nozīmēs, ka Jums būs pilnībā jāmaksā ikgadējais aprēķinātais zemes un īpašuma nodoklis.
Skaitītāju rādītāji?
Dažos dzīvokļos skaitītāju rādītāji ir iesniedzami manuāli. Šajā gadījumā mēs Jums parādīsim kā tas izdarāms un paziņosim, kad tas būs nepieciešams.
Man ir pretenzijas pret kaimiņiem. Ko man darīt?
Parasti ar mums ir sazināties ātrāk un vienkāršāk. Katru īpašumu pārvalda licencēts uzņēmums, kas nodrošina tā tīrību un kārtību. Mums ir savas norunas ar šiem uzņēmumiem, un iespējams mēs izskatīsim sūdzību un efektīvāk labosim radušos situāciju.
Vēlos kaut ko mainīt dzīvoklī. Ko man darīt?
Jebkuras būtiskas izmaiņas, kuras vēlaties veikt, ir jāsaskaņo ar mums. Turklāt Jums rakstiski jāiesniedz kādas izmaiņas Jūs vēlaties veikt. Lūgums iepazīties ar 4.1.2.punktu savā līgumā.
Vai varat mainīt manu īres maksu?
Nē. Tas ir nelikumīgi. Kad līgums ir parakstīts, mēs nevaram mainīt tā nosacījumus.
Vai Jūs varat iekļūt īpašumā bez brīdinājuma?
Nē, mums nav tiesību to darīt, izņemot ārkārtas gadījumus. Visas vizītes tiks saskaņotas ar Jums.
Vai varu pieslēgt televīziju, internetu vai telefona līniju pēc saviem ieskatiem nepaziņojot par to ASN group?
Jā. Ar nosacījumu, ka īpašumā netiek veiktas fiziskas vai strukturālas izmaiņas.
Vēlos īpašumu iznomāt apakšīrē (īrēt citiem , kamēr man ir spēkā esošs līgums). Vai es varu to darīt?
Nē. Saskaņā ar mūsu līguma noteikumiem Jūs varat izmantot īpašumu tikai kā savu dzīvesvietu. Jūs arī esat atbildīgs par visiem saviem viesiem ar tādiem pašiem noteikumiem kā Jūs.
Es vēlos izvākties un mans draugs vēlas īrēt dzīvokli uzreiz pēc manis. Vai tas ir iespējams?
Protams! Vienkārši informējiet mūs un mēs noorganizēsim tūlītēju līguma pārsūtīšanu.
Es pārvācos un vēlos atstāt dažas savas mēbeles.
Ja ir mēbeles, kuras Jums vairs nav vajadzīgas un kuras vēlaties atstāt mums, lūdzu, informējiet mūs. Dažreiz mēs varam iegādāties no Jums ērtas mēbeles, ja mums šķiet, ka mums tās ir vajadzīgas. Tomēr ja Jūs vienkārši atstājat lielu izmēru mēbeles, varat mums par to neziņot, mēs vienkārši varam iekasēt no Jums maksu par to izvešanu. Vēršam Jūsu uzmanību, ka pēc līguma izbeigšanas dzīvoklī palikušās lietas tiks izvestas bez iepriekšējā brīdinājuma.
Kas notiek, ja es nesamaksāšu īres naudu laicīgi?
Mēs būsim bēdīgi. Mums būs jāizmanto Jūsu drošības depozīts, lai segtu nesamaksāto īri un visus komunālos maksājumus. Pēc tam mēs iekasējam nokavējuma naudu, kā norādīts līgumā. Tad mēs palūgsim Jūs atbrīvot telpas. Pretējā gadījumā šo jautājumu mēs risināsim juridiskā ceļā.
Mans viesis nodarīja bojājumus dzīvoklim. Vai man par to būs jāmaksā?
Jā. Jūs esat atbildīgs par savu viesu un apmeklētāju rīcību. Ja vien Jūs likumīgi nevarat likt viņiem maksāt par to pašiem.
Notika kanalizācijas noplūde un es nodarīju bojājumus apakšstāva dzīvoklim. Vai man par to būs jāmaksā?
Nē. Ja vien Jūs to nenodarījāt ar ļaunu nolūku, Jums nebūs jāmaksā atlīdzība. Visi mūsu īpašumi ir apdrošināti ar atbildību pret trešajām personām.
Notika ielaušanās un manas mantas tika nozagtas!
Visas mūsu telpas ir ļoti drošas, tomēr, ja notikusi zādzība, lūdzu nekavējoties informējiet mūs. Mēs varam palīdzēt izmaksāt atlīdzību apdrošināšanas atlīdzības veidā; tomēr mēs neesam atbildīgi par pilnu kompensāciju.
Esmu kāda īpašuma īpašnieks un vēlos, lai Jūs pārvaldītu manu īpašumu. Vai jūs varētu to darīt?
Daļa no mūsu darbības ir individuāla īpašuma apsaimniekošana īpašumu īpašniekiem. Šajā gadījumā mēs garantējam Jums stabilus īres ienākumus, bez grūtībām pašiem to pārvaldīt. Sazinieties ar mums un mēs vienosimies par Jūsu īpašuma apskati.
Kas vēl?
ASN Group vienmēr ir atvērta saziņai. Ja Jums rodas kādi jautājumi, ieteikumi vai neskaidrības, lūdzu informējiet mūs un mēs darīsim visu iespējamo, lai tos atrisinātu.